söndag 8 augusti 2010

Filmtips

Igår såg vi en film som fick mig att tänka på livet och döden och på att jag älskar Tuva så oändligt mycket. Filmen hette "The ultimate gift" och finns att titta på gratis på Voddler för er som har det. För er andra finns den säkert att hyra. Den var fin, rolig, romantisk, (enligt Jakob lite för) klyschig och väldigt sorglig. Dessutom är en av mina absoluta favoritskådisar med; den lilla tjej som bl.a. är med i "Little miss sunshine", även det en fantastisk film. Se dem!



2 kommentarer:

  1. Hejsan Karin!

    Tack för filmtipset! Såg den förra veckan när jag hade mamma på besök. Tyckte den var riktigt bra! Lånade den på biblioteket - ett av mina favvoställen nu när jag är föräldraledig!

    Din mamma visade bloggen i somras, så att jag fick se några söta Tuva-bilder! Kul att läsa om hur ni har det. Nångång i framtiden kanske vi stöter på varandra på riktigt, i Örebro eller så! :)

    Kram //anna thorén

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Vad kul att du hittat hit!
    Ja, det vore verkligen roligt att få träffa dig och de dina någon gång snart. Jag hoppas ni mår bra alla tre!
    Kram Karin

    SvaraRadera