måndag 5 april 2010

Uteblivet besök och bloggstart

Idag skulle vi fått besök av mamma, pappa och Anna men pappa blev sjuk och därför blev det inget av besöket. Så tråkigt tycker vi alla! Men inget ont som inte för något gott med sig. När pappa bad mig skicka lite bilder på Tuva till hans mail kom jag på att jag haft planer på att starta upp en liten Tuva-blogg, men inte gjort slag i saken ännu.

Sagt och gjort, här kommer nu: Tuvas blogg! Jag vet inte hur aktiva vi kommer vara här, det beror kanske lite på antalet intresserade läsare, men tanken är att vi ska skriva lite om Tuva och vad som händer i hennes liv och framför allt lägga upp bilder så att ni som inte träffar henne så ofta ändå kan följa hennes utveckling.

2 kommentarer:

  1. testkommentar med nyupprättat Googlekonto: Rolig idé Karin, väl genomförd också. Ska se om det funkar att lämna en kommentar nu.

    SvaraRadera
  2. Och det gjorde det. Även om on är en goding på bild och söt som en sockertopp när hon sover, längtar jag efter en verklig Tuva med öppna ögon. Hoppas att vi hinner ses i morgon.

    SvaraRadera