lördag 10 april 2010

Lördag

Igår hade vi ost- och vinkväll med några kompisar (endast ostkväll för vissa av oss...). Det var mycket roligt men det blev kanske lite väl sent för oss småbarnsföräldrar, det är svårt att avsluta i tid när man har det så trevligt, så idag är vi trötta och sega. Det grå vädret gör ju inte det hela bättre... Men det är lördag och det är skönt! Tuva ligger och knorrar på Jakobs bröst när han pluggar och jag försöker komma underfund med hur denna blogg fungerar. Det går sakta men säkert framåt! Det känns lite märkligt att skriva här med tanke på att ingen känner till att vi har en blogg och att det därmed inte är någon som läser. Men snart kanske det dyker upp en och annan intresserad läsare och då är det ju bra att det finns något att läsa!

3 kommentarer:

  1. Trevligt med än blogg!

    Nu har jag läst, tittat och förundrats över att det snart kommer finnas en sån liten hos oss oxå. Känns fortfarande lite overkligt och avlägset. Vi (läs M) håller på med köksrenovering just nu och innan den är färdig är hemmet i kaos och det känns inte läge att börja boa (boa = fixa inför bebisens ankomst enligt någon bok jag läst, nesting på eng.)mitt bland allt damm, verktyg, byggmaterial och köksstommar. Ska bli så skönt när det är färdigt!

    Kramar Sara och magen

    SvaraRadera
  2. Hej kära vänner!
    Jag läser bloggen och kommer följa er, speciellt Tuva såklart! Så roligt att få se mer av er underbara tjej!
    Massa kramar //Rebecca

    SvaraRadera
  3. Hej lilla familjen!
    Vad roligt med blogg och vilka fina bilder! Blogga mycket :-)
    Kramar familjen Bly

    SvaraRadera