fredag 1 juli 2011

Semester

Idag är det första dagen på Jakobs semester. Och Tuva har sommarlov för första gången i sitt liv! Jag kommer jobba av och till i juli men idag är jag ledig. Vilken lyx att vara hemma alla tre! Ett trevligt sammanträffande var att Tuva sov hela natten inatt och inte vaknade förrän Jakob väckte henne vid 8.30. Hon slog därmed sitt gamla sovrekord med hästlängder; 18:45-7:15 var det gamla rekordet. Inatt sov hon mellan 19:05-8:30. Grymt!

Blogpress, som jag använder när jag bloggar från mobilen, känner av var jag befinner mig. Vanligtvis brukar den hitta Valhallagatan, men idag hittade den bara Strömgatan, en liten gata på andra sidan ån. Där skulle vi bo!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Strömgatan,Linköping,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar