måndag 18 juli 2011

En tur till Jönköping

I helgen var vi och hälsade på Annie och Jerker i deras nya hus i Jönköping. Det var verkligen roligt att träffa dem och se hur de bor. Lite extra spännande var det förstås eftersom vi själva går i köpa/bygga hus-tankar.

På lördagen spelade vi minigolf och åt glass vid piren och på kvällen kom Becky, Johan och Felicia och hälsade på. Vi gick nog upp två kilo var under helgen, så mycket god mat, dryck och sötsaker som vi bjöds på, men det var det värt. Sommar och semester när det är som bäst!

Becky funderar på hur det skulle vara att ha tvillingar och på hur stora bröst man då skulle få :)

Mina ögonstenar

Tuva och Flisan

Trött Tuva på söndagskvällen

...och på vägen hem.


4 kommentarer:

  1. Det är så roligt att se alla era bilder :)

    Dubbelroligt att ni kommer till Örebrotrakten - det är alldeles för många som flyttar härifrån, så kul med lite inflyttning :)

    SvaraRadera
  2. Detsamma, Anna! Jag tittar in på din blogg med jämna mellanrum och blir så imponerad av dig!
    Ja, det känns spännande med Örebro även om det är mycket som ska falla på plats innan vi är där. Kram!

    SvaraRadera
  3. oj, vad det sprutar ut inlägg! Roligt. Undrar var den mysiga och mkt fina randiga overallen tuva har kommer ifrån? så fin!

    SvaraRadera
  4. Ja, bloggfrekvensen har ökat dramatiskt efter att jag hittade en app som gör att jag kan blogga direkt från mobilen. Och sen har jag köpt en ny dator som är smidigare tillsammans med min telefon. Så det är kul!
    Overallen köpte jag på Lindexrean förra sommaren, men jag tror att jag sett nåt liknande i år också. Kolla där! Kram

    SvaraRadera