lördag 9 juli 2011

Ensam

Jakob och Tuva har just åkt till Örebro och jag ska vara ensam här tills på måndag då jag åker dit jag också. Det kändes faktiskt mer sorgligt att säga hejdå till Tuva än vad jag trodde. Minns inte helt, men jag tror att detta blir första gången jag sover utan Tuva sen hon föddes. Så det är på tiden, men känns lite jobbigt... Det ska hur som helst bli fantastiskt skönt att vara ensam och bara rå om mig själv och göra det jag känner för utan att ha dåligt samvete eller känna mig stressad av en otålig Tuva.

Ska börja med att sitta och pilla lite på min fina nya dator. Försöka lära känna den lite och se vad den går för!

Igår firade Jakob och jag femårig bröllopsdag förresten! Vi hade nästan glömt bort det, men påmindes av vår vän Nilla som har koll på sånt. Så de bjöd hem oss på trerätters och vin och spel. Blev en jättefin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar