måndag 15 augusti 2011

Måndag


Den senaste veckan har jag jobbat massor, massor. Det har varit roligt, men tufft att vara ifrån Tuva så mycket. Vi har bara setts någon eller ett par timmar per dag och det är alldeles för lite, tycker jag. Nu är det dock slut på mitt sommarvik på KB och jobbframtiden är oviss. Så nu är Tuva och jag hemma tillsammans måndagar och fredagar och tisdag-torsdag är hon på dagis 9-14. Det känns kul och bra även om jag längtar efter att komma igång och jobba. Jag har verkligen ett jätteroligt jobb och jag trivs så bra där. Jag kan komma på mig själv med att gå runt och mysa på jobbet och det måste ju vara ett gott betyg :)

Jag jobbade hela helgen så Jakob och Tuva fick rå om varandra. I lördags var de hemma hos Karin och Nettan och Nettan tog dessa fina bilder på Tuva:






2 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen har blivit och verkligen superfina bilder på Tuva! Klänningen känner jag allt igen från ngt julkort eller så. Hoppas det ordnar sig med jobb snart för dig. Själv började jag med blandade känslor efter 15 mån hemma förra veckan. Det blir nog bra. Jack börjar förskolan om ett par veckor. Det blir oxå spännande. Att lämna bort sitt barn till människor man inte känner!

    kram Sara

    SvaraRadera