lördag 15 januari 2011

Att kommentera

Det är så kul när ni kommenterar på bloggen, men jag har förstått att det är svårt att publicera kommentarer. För mig strular det inte, så här kommer en liten kommentarskola och så hoppas jag att det ska funka bättre!
  1. Tryck på "kommentarer" under texten.
  2. Skriv in din kommentar i rutan.
  3. Efter texten "Kommentera som" väljer du "namn/webadress". Skriv i ditt namn men strunta i webadressen. Tryck "fortsätt".
  4. Välj "skicka kommentar" och fyll i de konstiga siffror/bokstäver som kommer upp.
  5. Klar!
Ni som får ett mail skickat till er när jag uppdaterar bloggen, svara helst inte på det utan skriv kommentaren här på bloggen. De mail som skickas när ni svarar via mail hamnar i min skräppost allt som oftast och då är risken stor att jag missar det ni skriver och det är ju tråkigt!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej familjen och vad roligt att se lite uppdateringar här igen! Härliga tuva, roligt att se henne på bild. Hoppas och hoppas att ni får ta bort gipset här i dagarna. Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Förresten på filmen när Jakob sa "kan du se arg ut" lät det först som han sa " kan du säga herregud?" Varför ska hon lära sig det tänkte jag :)

    SvaraRadera
  3. Haha! Kan alltid vara bra att kunna säga "herregud"... Kram!

    SvaraRadera