fredag 11 mars 2011

Tuva 1 år!

Nu har vi besök av Anna och Millan! Så mysigt så. De kom med tåget vid halv fem idag och ska vara hos oss tills på söndag. Då ska vi ha 1-årskalas för lilltuvan (som inte är så liten längre) och vi väntar besök från både släkt och vänner. Det ska verkligen bli mysigt; det är inte var dag man ordnar 1-årskalas!

Sen sist har vi varit på återbesök hos ortopeden. Det var ingen munter tillställning precis. Jag gick dit själv med Tuva och väntade mig egentligen inget annat än att röntgenbilderna skulle visa att höften var så pass bra att skenan bara skulle behövas nattetid framöver. Men så blev det inte. Där satt jag med Tuva i knät och fick höra om vinklar och förbeningar och en eventuell operation. Dunk. Luften gick helt ur mig och jag var nära att börja gråta där hos doktorn. Men det passar sig ju inte riktigt så jag höll tårarna inne tills jag träffade Jakob en stund senare. Men redan dagen efter kändes det helt ok att ha skenan ytterligare två månader, bara Tuva slipper operation.

Här kommer lite bilder:



Födelsedagsmorgon

och födelsedagstårta hemma hos Henrik och Carina

Tuvas nya min som visar hennes nya tänder


1 kommentar:

  1. Hej familjen Ström! Ledsen att höra om era tråkiga besked... Men va fin hon är, alldeles glad blir jag av bilderna! Och snygg overall, Elsa har en likadan :)

    SvaraRadera