onsdag 15 september 2010

Födelsedag

Igår fyllde jag år! Jakob grattade på sängen med frukost och paket. Jag fick en jättefin kudde han sytt och en thailändsk massage som enligt hemsidan utlovar en "behandlingen som nästintill resulterar i ett tillstånd av inre frid". Låter lovande!

Denna tavla fick jag av mamma och pappa och den ska sitta inne i Tuvas rum. Jag älskar den!


Jag fick så många grattis igår; på Fb, sms, telefon, post och live. Jag är så otroligt tacksam över alla fina vänner jag har omkring mig. Vilken lyx det är!

1 kommentar:

  1. Hej Karin Jakob och Tuva!

    Idag träffade jag Anna för första gången sen midsommar (!) och då tipsade hon om er blogg. Åh va roligt att se bilder på Tuva och höra hennes härliga skratt! Känner mig riktigt upplivad såhär innan jag ska gå och lägga mig. :)

    Hoppas att ni har det gott och skriva gärna ofta! Jag kommer att läsa allt! (Man är ju lite beisnörd)

    Kram Anna Esbjörner. Elsa hälsar! :)

    SvaraRadera