fredag 21 maj 2010

Fredag

Idag har vi varit ute och gått promenad i solen med de andra mammorna i föräldragruppen. Det är verkligen trevligt! Sen är det så kul att få se andra bebisar som är lika gamla som Tuva och kunna prata med de andra mammorna om hur det är att vara mamma. Det är skönt att se att de tänker och känner väldigt mycket som jag gör!

I natt slog Tuva sovrekord. Det gick 7 h och 20 min från amningsstart till amningsstart, något som uppskattas mycket av mig! Även natten till igår sov hon bra så jag hoppas att det är en ny trend!

Jag filmade en liten snutt på Tuva i morse när hon låg på skötbordet och skrattade åt sin älskade flygplansmobil som jag tänkte lägga upp här, men den var för stor så det funkade inte. Har bett min vän Rickard om hjälp med att förminska den. Lyckas det lägger jag upp den här så snart jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar